Povestea unui brand de succes: Maybelline
O idee izvorâtă din nevoia şi dorinţa de a ajuta pe cineva, o viziune foarte bună şi un fler pentru afaceri, dezvoltare, produse de calitate – iată ingredientele care stau la baza unui succes internaţional. O poveste ce arată că se poate şi că nu există limite atunci când îţi doreşti să realizezi ceva.
Primul mascara Maybelline a fost creat in anul 1913 de către un chimist, T.L. Williams, pentru sora sa, Mabel, al cărei prieten, Chet, era îndrăgostit de o altă femeie. Pentru a o ajuta pe aceasta sa-şi recucerească iubitul, TL Williams a combinat vaselină cu praf de cărbune şi a conceput o soluţie care închidea culoarea genelor. Iată cum a luat naştere primul mascara!
Cum succesul atrage, în 1967 Plough Inc. achiziţionează Maybelline, care se mută astfel în Memphis, Tennessee. Urmează în mod firesc o fabrică specială şi extinderea spre alte segmente de cosmetice (faţă, buze, unghii). Prin urmare, odată cu anii ’70, s-au introdus fondul de ten, produsele pentru unghii şi buze.
În 1971 Plough Inc. devine Schering-Plough Corporation, iar anul aduce şi lansarea Great Lash, cel mai vândut rimel chiar şi astăzi (la acea vreme un astfel de rimel era înregistrat pe scanerele farmaciilor odată la 1,5 secunde).
În 2000 Maybelline a reuşit să devină marca de cosmetice numărul 1 în SUA şi în 2001 introduce Wet Shine Wet Look Lipcolor, produs foarte bine vândut la nivel internaţional şi astăzi.
In anul 2001 Maybelline New York îşi face intrarea pe piaţa din România!
Ca autoritate renumită în domeniul culorii, Maybelline New York creează poveşti de culori sezoniere cu produse în cele mai trendy tonuri ale anotimpului.
Maybelline astazi:
Istoria ramane, tehnologia se schimba!