Istoria brandului de produse cosmetice MAYBELLINE

Povestea unui brand de succes: Maybelline

O idee izvorâtă din nevoia şi dorinţa de a ajuta pe cineva, o viziune foarte bună şi un fler pentru afaceri, dezvoltare, produse de calitate – iată ingredientele care stau la baza unui succes internaţional. O poveste ce arată că se poate şi că nu există limite atunci când îţi doreşti să realizezi ceva.

Primul mascara Maybelline a fost creat in anul 1913 de către un chimist, T.L. Williams, pentru sora sa, Mabel, al cărei prieten, Chet, era îndrăgostit de o altă femeie. Pentru a o ajuta pe aceasta sa-şi recucerească iubitul, TL Williams a combinat vaselină cu praf de cărbune şi a conceput o soluţie care închidea culoarea genelor. Iată cum a luat naştere primul mascara!

In anul 1915 T. L. Williams a fondat compania, Maybelline, numită astfel după numele surorii sale, Mabel, şi Vaseline! Maybelline a început prin a-şi vinde produsele prin poştă si farmacii iar reclamele din reviste au crescut considerabil vânzările.
In anul 1917 a fost lansata prima mascara compacta. Curând toate femeile tânjeau după produsele Maybelline.
“Ochi care strălucesc de încântare” a fost prima linie de produse Maybelline în anii ’20. Atunci s-a lansat si prima colecţie de fard de pleoape.
În anii 1930 Maybelline se extinde spre creioane şi farduri. În 1932 un pachet special de rimel de 10 cenţi începe să se vândă în farmacii, succesul companiei continuând în acest mod la nivel naţional.
Maybelline a celebrat anii ’60 cu propria minirevoluţie – introducerea mascarei Ultra Lash, varianta în tub, rezistent la apă – primul mascara automat care se vindea pe piaţă.

Cum succesul atrage, în 1967 Plough Inc. achiziţionează Maybelline, care se mută astfel în Memphis, Tennessee. Urmează în mod firesc o fabrică specială şi extinderea spre alte segmente de cosmetice (faţă, buze, unghii). Prin urmare, odată cu anii ’70, s-au introdus fondul de ten, produsele pentru unghii şi buze.

În 1971 Plough Inc. devine Schering-Plough Corporation, iar anul aduce şi lansarea Great Lash, cel mai vândut rimel chiar şi astăzi (la acea vreme un astfel de rimel era înregistrat pe scanerele farmaciilor odată la 1,5 secunde).

In anul 1991 Maybelline creează sloganul “Maybe She’s born With It. Maybe It’ s Maybelline” – o filosofie care exprimă credinţa că frumuseţea înnăscută a femeilor trebuie sporită şi nu camuflată.
In 1996 compania Mayeblline este achizitionata de grupul de investitori L’Oréal USA, Inc. Din această companie face parte şi în zilele noastre.

În 2000 Maybelline a reuşit să devină marca de cosmetice numărul 1 în SUA şi în 2001 introduce Wet Shine Wet Look Lipcolor, produs foarte bine vândut la nivel internaţional şi astăzi.

In anul 2001 Maybelline New York îşi face intrarea pe piaţa din România!

Maybelline New York este marca cosmetică numărul unu la nivel global şi este disponibilă în peste 90 de ţări din toată lumea.
Ca autoritate renumită în domeniul culorii, Maybelline New York creează poveşti de culori sezoniere cu produse în cele mai trendy tonuri ale anotimpului.

Maybelline astazi: 

Astăzi, Maybelline se concentreaza pe ajutarea femeilor să se simtă mai frumoase şi să îşi recunoască individualitatea şi potenţialul prin educaţie şi asumare de autoritate.

Istoria ramane, tehnologia se schimba!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *