Istoria brandului L’OREAL

Brandul parizian L`Oreal, cea mai mare companie din industria frumusetii din lume isi are inceputurile in anul 1907cand tanarul chimist francez Eugene Schueller a dezvoltat o formula de vopsea de par inovatoare. A numit această vopsea de păr “Aureole” si aşa a început istoria L’Oreal. Principiile companiei care avea să devină L’Oreal au fost stabilite de la bun început: cercetare şi inovaţie în interesul frumuseţii. Strategia lui Schueller a fost un real succes, si asta pentru ca in mai putin de doi ani dupa ce a descoperit Aureole, a infiintat “Societe Francaise des Teintures Inoffensives pour Cheveux“, care in scurt timp s-a transformat in L’Oreal.
Compania a inceput cu produse pentru colorarea părului, dar în anul 1934 L’Oreal a început să pună la dispoziţia consumatorilor şi produse pentru curăţarea şi înfrumuseţarea tenului. In numai cinci ani, compania isi extinsese vanzarile in Austria, Olanda, Italia, SUA, Brazilia, Chile, Peru, Ecuador, Bolivia, fosta Uniune Sovietica, precum si in Estul Indepartat.
Compania franceză L’Oreal este cel mai mare producător de cosmetice din lume, deţinând peste 2000 de produse în toate sectoarele industriei de frumuseţe şi peste 500 de brand-uri, printre care se numără Garnier, Lancome, Kerastase,  Maybelline, Cacharel, Vichy. Astfel acestia sunt cunoscuti pentru produse ca vopseaua de par, produse de styling, produse pentru ingrijirea corpului, produse de parfumerie, cosmetice…..
Dupa investitii masive si cifre de afaceri pe masura, din 1907 si pana acum, L’Oreal este una dintre cele mai importante firme de cosmetice de pe glob. Venind cu solutii pentru toate nevoile de cosmetizare a unei femei compania isi crestea cifra de afaceri de la o zi la alta. Boom-ul declansat printre consumatori s-a intamplat in 1950. Blondul devenit celebru al lui Marilyn Monroe sau cel al lui Brigitte Bardot, care era la origine bruneta, a adus o crestere masiva a vanzarilor companiei.

Mai tarziu s-au realizat machiaje inspirate de aceste dive.

Deoarece se spune ca Parisul este capitala modei si capitala produselor cosmetice prin intermediul L’Oreal, cele doua domenii merg mana in mana. Nu mai este nou pentru nimeni faptul ca marile saptamani de moda din orase ca Paris, Roma, Milano, New York, au asigurat make-up-ul si hair styling-ul de profesionisti de la L’Oreal.

Imagini din culise, pregatirile pentru scena..
Reclame incepand cu cele din reviste si pana la spoturi audio vizuale au sustinut si promovat toate noutatile si in acest fel marca L’oreal devenise din punct de vedere vizual un factor maret in industria cosmeticelor.
La ora actuala, compania este una dintre cele mai mari din Franta, cel mai mare facturier la nivel mondial de cosmetice si parfumuri de inalta calitate, producand bine-cunoscutele branduri de care am amintit si avand ca imagini mari nume din film, moda si televiziune. L’Oréal Paris a ales de nenumarate ori ambasadoare internationale pentru aceasta marca. Aici putem aminti de nume ca Scarlett Johansson, Natalie Imbruglia, Milla Jovovich, Andie MacDowell, Laetitia Casta, Claudia Schiffer, Aishwarya Rai, Penelope Cruz, Eva Longoria, Jennifer Lopez, Jessica Alba, Beyonce Knowles, Kerry Washington sau Heather Locklear. Menirea acestora era sa se alature familiei internationale de ambasadoare ale marcii si sa reafirme perspectiva L’Oréal cu privire la diversitatea frumusetii in lume.
Activităţile de cercetare sunt concentrate asupra a trei subiecte: tenul, părul si culoarea.
În ceea ce priveşte tenul, L’Oreal caută modalităţile cele mai inovaţionale de a furniza tenului elementele esenţiale pentru a-şi căpăta echilibrul, prin aceasta păstrând sănătatea tenului, prevenind îmbătrânirea cronologică şi fotoîmbătrânirea datorită radiaţiilor UV.
În ceea ce priveşte părul, L’Oreal reprezintă un pionier în domeniul studierii acestuia urmărind obţinerea unei culori ultrarezistente a părului, unor molecule biomimetice cum sunt anumite ceramide care asigură coeziunea celulelor de pe suprafaţa părului, obţinerea unor agenţi mai delicaţi de curăţare în şampon şi balsam sub formă de lac sau gel.
În domeniul culorii atât a machiajului cât şi a părului, L’Oreal caută noi efecte prin folosirea unei colecţii exclusive de 13000 de coloranţi.
* Noul ruj care ofera buzelor crema culorii
* Rimelul cu alungire perfecta
* Primul fond de ten in acord perfect cu nuanta si textura tenului
* Samponul cu volum nonstop…..vopseaua cu acoperire 100%
Si bineinteles ca nu lipsesc produsele pentru barbati….intr-un numar mai mic ce-i drept.

Compania L’Oréal este prezenta acum in mai mult de 130 de tari, adresandu-se unui miliard de consumatori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *